Dansk

 

 

 

Vision, mission og værdier

Vision

Thoruplund og vores brands vil være 1. valg hos Europa’s indkøbere på Schlumbergera, Campanula, Rhipsalidopsis og Roser med fokus på slutbrugernes behov for dekoration til hjemmet og haven med blomstrende planter i tidens trend

 

Mission

Vi vil gennem salg og stærk branding skabe værdi for alle i kæden til glæde og gavn for forbrugerne med behov for blomstrende planter.

Dette opnås gennem højeffektive produktionsmetoder, fokus på produktudvikling, kvalitet og holdbarhed samt stor involvering af vores medarbejdere, kunder og samarbejdspartnere.

 

Værdier

På Thoruplund har vi følgende værdier

1. Dynamisk

Vi er kendt for vores dynamiske adfærd og handlekraft samt fremsynethed. Dette er drivkræften i vores virksomhed

2. Udvikling

Vi udvikler unikke produkter, som gør os attraktive på markedet og med afsæt i vores branding formidler vi inspiration.

3. Værdiskabelse

Vi optimerer vore kunders indtjening gennem aftalt kvalitet, rettidige leveringer, minimalt spild samt kvalificeret service

4. Familie

Vi står for stabilitet gennem 3 generationer siden 1946, hvor en aftale er en aftale

5. Ansvarlighed

Vi viser stor ansvarlighed overfor vores medarbejdere og omgivelser gennem vores handlinger  – et handler om måden, hvorpå vi behandler mennesker og planter.